Sider

lørdag den 21. januar 2012

Sne over Dronningens København

Så er den første sne dalet over København her for et par dage senere og det er da bare noget af det VÆRSTE der kunne ske. Heldigvis fik jeg erhvervet mig et par nye vinterstøvler her i tirsdags, men det ændre jo stadig ikke på at jeg vil kaste min mening ud i lokalet: SNE ER NEDERN!! Jeg tror ikke der er noget jeg hader mere i verden end sne. Det er koldt, det er vådt og det kommer ind over alt. Jeg kan godt se at sne er hyggeligt i julen, men efter min mening, hvis der skal være sne, så lad det være der mellem den 1. og den 25. december. Om morgenen den 25. december SKAL det bare være væk.
Sneen set fra mit stuevindue

Det er jo på grund af sne, at største delen af alle de dejlige danske piger sætter deres liv på spil hver nytårsaften, når de skal til fest, eller når de drikker sig fulde til en nytårsfest. Når det er sådan at man træder i sine stilletter nytårsaften, går der normalt ikke mere end et nogen timer før man skøjter rundt, og når man i forvejen skøjter rundt, bliver det jo ikke bedre af at man så ska ud for at kigge på fyrværkeri i SNE! Og dertil vil jeg sige at jeg har prøvet den tidligere beskrevede periode alt, alt, ALT for mange gange til ikke at lave sådan en udtalelse.
For at gøre en lang historie kort JEG HADER SNE!!!
Så jeg beder til at det hurtigt er overstået så vi igen kan få noget sommer i Danmark...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar