Sider

onsdag den 7. marts 2012

Lige om lidt, men alligevel fortid...

Så er der kun meget, meget, MEGET kort tid tilbage til Krigslive VIII, og der er stadig åndsvagt meget tilbage der skal gøres... Puha alene tanken, men det jeg enlig ville med det her indlæg var at fremvise en lille film fra Krigslive VII, hvor de gæve, dejlige og fantastiske byboer overtager borgen og vi bliver truet på allerværste vis, ja de var sgu næsvise den fra Kejserrigets side af...:P Men sådan er det jo når man ikke kan holde på sin "ejendom", det var så ærgerligt at mine boys i Borgsnogen ikke bare var 3 minutter hurtigere for så havde de fået borgen, og så ville nogen selvfølglig sige at vi ikke var neutrale mellem de forskellige grupper og til det har jeg bare at sige: NÆ, det har i sgu enlig ret i, men jeg vil sige at min karakter havde alle grunde til at holde med Marienburgerne, forlovelser og røverier blandt andet, jeg kunne nævne mange.   Efter sammenstødet mellem 12. Nuln og byboerne kommer der en lille kamp mellem de flere af de forskellige kampgrupper..
Krigslive VII var super fedt og jeg håber inderligt at 8'eren bliver ligeså fantastisk..





Ingen kommentarer:

Send en kommentar